بالفيديو..بائع الموز يرد على اتهامات السوشيال ميديا بعد شهور:كنت فى المستشفى

بعد شهور من تداول صوره على نطاق واسع عبر وسائل التواصل الاجتماعى، ظهر بائع الموز الذى اتهمه رواد مواقع التواصل الاجتماعى، أنه مخبر ويعمل فى وسط المدينة، فى فيديو مع أحد رواد "فيس بوك" ليدافع عن نفسه.

وقال بائع الموز، إنه كان يحصل على علاج فى أحد المستشفيات، وأنه لا صحة لما تداوله البعض عنه، مشددًا أنه رجل بسيط يعانى ليعيش دون الحاجة لأحد، وأنه يتعرض للعديد من المضايقات بسبب ما يشاع عنه.

ونشر شاب يدعى محمد شاكر، فيديو له مع البائع وكتب عليه: "فاكرين بياع الموز اللى كل الفيس بوك قال إنه جاسوس ومخبر ومتنكر أنه بياع، الراجل ده بياع موز بقاله أكتر من 15 سنة وبيقف فى المريوطية على طول".

وأضاف: "من ساعتها عمال أدور عليه لحد ما لقيته، واكتشفت أنه فى الفترة اللى كان ممكن أى حد يموته نتيجة للإشاعات اللى طلعت عليه كان فى المستشفى بيتعالج، والراجل بكلمه النهارده خايف حد يكون مصدق اللى اتقال عنه وحد يموته فى أى لحظة، فياريت كله يعمل شير زى ما عمل لما قاله إنه مخبر".

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/ar_AR/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));فاكرين بياع الموز اللي كل الفيسبوك قال انه جاسوس ومخبر ومتنكر انه بياع، الراجل ده بياع موز بقاله اكتر من 15 سنة وبيقف في...‎Posted by Mohamed Shaker on‎ 17 مارس، 2016



الاكثر مشاهده

"لمار" تصدر منتجاتها الى 28 دولة

شركة » كود للتطوير» تطرح «North Code» أول مشروعاتها في الساحل الشمالى باستثمارات 2 مليار جنيه

الرئيس السيسى يهنئ نادى الزمالك على كأس الكونفدرالية.. ويؤكد: أداء مميز وجهود رائعة

رئيس وزراء اليونان يستقبل الأمين العام لرابطة العالم الإسلامي محمد العيسى

جامعة "مالايا" تمنح د.العيسى درجة الدكتوراه الفخرية في العلوم السياسية

الأمين العام لرابطة العالم الإسلامي يدشّن "مجلس علماء آسْيان"

;